31 desember, 2006

Takk for et godt år


Det ble jammen en siste tur i år. I dag løp jeg opp fra Kroktjønn over Reddalsheia til Oddesjå. Derfra til Skråstadvarden. Fra toppen løp jeg ned til Øygardstjønn og videre helt ned til Gill. Så inn i lysløypa forbi Stitjønn og tilbake til Prestheia. Det ble ca 22 kilometer ny rekord (igjen) for året.

Dette har vært et fantasitsk fint friluftsår med mange flotte turer, både løping, orientering, sykling og klatring. Årets høydepunkt var utvilsomt turen til "storen" og Galdhøpiggen i august.
Bildet er fra Oddesjå, det hadde jeg ikke vært på mange år. Det var et flott sted å se soloppgangen på årets siste dag.
Det er bare timer til neste år, da er det muligheter for nye turer

3 kommentarer:

  1. Det er en fin blogg du har laget pappa hilsen barna dine

    SvarSlett
  2. Kul blogg, Øyvind!
    Skal si du har besteget fjell og tatt ut på vandringer i Guds frie..
    En side ved deg som jeg ikke visste om.
    Mange fine øyeblikk i blinkskuddene dine.
    Lykke til på ferden.
    Carina

    SvarSlett
  3. Kul blogg du har, Øyvind!
    Du har jammen besteget fjell og lagt ut på vandringer i Guds frie natur.
    En side ved deg som jeg ikke visste om.
    Du får ha lykke til på ferden.
    Carina

    SvarSlett