13 mai, 2007

Løping

I går lørdag ble jeg vekket ufrivillig kl 0600, og da var ryggen så stiv at sengen ikke var noe blivende sted. Det betydde at jeg var på Prestheia 0700 og la i vei. Det ble ikke en superlang tur, men en vedlig fin en. Jeg løp rett opp på Holmenkolen fra veien ved utløpet av Stitjønn. Videre over Lomtjønn og ned mot Øygardstjønn. Det tok jeg en blå sti opp mot Salvetjønn og havnet i en ordentlig steinur et lite stykke. så løp på østsia av Salvetjønn, en smal og lite brukt sti. Så dreide jeg mer østover og kom inn til Den Omvendte båt fra norøst.












Endene på bilde svømmer i Salvetjønn og orienteringsposten har KOK hengt opp på den "båten". Fra båten løp jeg blå løype ut til Oddersjå og derfra sørover, over Reddalsheia og Kalkhei på vei hjem. Det må vel ha blitt ca 18 kilometer skulle jeg tro

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar