30 juli, 2007

To i En - og to bom

Søndag morgen løp jeg en tur som ikke ble som tenkt. Jeg hadde tenkt å løpe postveien fra Gill til Grostøl også en runde om Sagvannet. I første mulige kryss tok jeg feil vei og havnet helt nede på Justvik. Så ble det langs veien med mye ekkel hard asfalt opp til Grostøl også postveien tilbake igjen. Tilsammen ble vel det ca. 12-14 km. tenker jeg.

I dag tok jeg en tur for å ta noen poster. Det ligger 6 stykker fint til rundt Øygardstjønn. Den første trengte jeg to sirkeler før jeg kom inn på. De to neste gikk jeg ganske rett på. Så bommet jeg stykt på den neste (ikke si det til noen).Da jeg oppdaget fadesen var jeg allerede forbi både den og den neste. Derfor får de sammen med den siste av dem stå igjen til en annen dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar