01 mai, 2011

I asfalten med et smell

Deltok i går i mitt første organiserte sykkelritt. Rittet Bukken-Bruse arrangeres av Grimstad Sykkelklubb , et flott ritt fra Dømmesmoen over til Herefoss og opp til Hynnekleiv. Derfra ned til Froland og tilbake til Grimstad igjen. Rittet avsluttes med passering Fjære kirke og mål gang igjen på Dømmesmoen etter 89 kilometer.

Satt med i gruppe 1B og det gikk kjempefint i 77 kilometer, så malt jeg i asfalten. Har det ikke helt klart for meg hva og hvorfor det skjedde. Litt omtåket ble jeg fraktet til Arendal sykehus -der fikk jeg god forpleining og etter to turer til røntgenavdelingen ble det konstatert at jeg heldigvis bare har slått meg ikke skadet meg. Sykkelen har også tatt møte med asfalten bra, så etter noen dager hvile kan jeg begynne å trene igjen. HELDIGVIS

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar