12 august, 2007

Lang søndagstur

I dag har jeg løpt en lang og veldig god tur, selv om det var veldig vått og det på Skråstad lå tett skodde. Jeg løp ned til Øygardstjønn og rundt på baksiden av Skråstad og opp over varden så ut til Oodersjå og frobi "båten". Derfra over Reddalsheia og gjennom Kalkhei på tilbaketuren. Tror det ble mellomn 20 og 22 km et sted. Tok noen bilder med mobilen underveis

Den lille harepusen stod i veikanten da jeg kom forbi. Etter at jeg hadde løpt forbil uten å se det tok han opp kampen og pilte forbi meg. Han stoppet et par ganger for å se om jeg fulgte etter, Da fikk jeg knipset bildet. Etter hvert begynte han (eller hun) og leke gjemsel og la seg bak en busk lik den på bildet, jeg fant den men harepus gikk fort lei og stakk avgårde - muligens var det til for Lunch.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar